دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عاشقانه 2

سه شنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۹، ۰۸:۴۷ ق.ظ

لبخند ڪه میزنی دلم می لرزد

ویرانی دل به خنده ات می ارزد

💝💋

 

تو همون انگیزه ❣
 برای نفس کشیدنمی ...

 

🌸🍃  🍃🌸

 

دیوانه نمی گوید دوستت دارم..
دیوانه می رود تمام دوست داشتن را
به هر جان کندنی ...
جمع می کند از هر دری
می زند زیر بغل
می ریزد پای کسی که...
قرار نیست بفهمد دوستش دارد !

 


❤️❤️❤️


گیرم که
دوست داشتن
دیوانگی باشد
من میبالم به این حس دیوانگی


❤️❤️


‏واقعا من تو عشق حدوسط ندارم ❣
‏یا میمیرم براش❣
‏یا میمیرم براش💕❣

🕊❤️🕊


آغوش تو ...
آرام کند موج دلم را...

❤️❤️


مَن دِلَـــم قُرصِ است وقتی ((تــو))ُ مُسَکنِ مَن هستی...♡🌸🖇🍃🍭

...{💜}


نصف قلبم مال تو نصف
دیگش فدای تو ♡

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی