دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عاشقانه 6

چهارشنبه, ۳ ارديبهشت ۱۳۹۹، ۰۴:۳۸ ب.ظ

در زیباترین عاشقانه های جهان
همیشه "قلب"یک زن در میان است!
زن اگر نباشد  پرنده ی شعر 
در شاخه های دفتر هیچ شاعری 
پر نمی زند...👌❣

 

 

 

 

 

عاشقانه هایم را بخوان و بدان؛
دوست داشـتن،
نه عقل میشناسد،
و نه منطق ..
فقط
یکـ "مـن" میخواهد،
و یکـ "تــو" ...😍

 

❤️❤️❤️

 

 

 

 

همه چیز ؛
از یک دوست داشتن ِ
ساده شروع شد!
تو گفتی:”دوستت دارم”
و من تا عشق
تا بی نهایت
تا خدا پرواز کردم....❤️🎼


🍃❤️🍃

 

 

 

و گاهی قشنگ ترین ترانه ی 
جهان،همان ترانه ای ست
که تو با مداد رنگی چشم های قشنگت
هزاران دوستت دارم را 
روی رخساره ی مژه هایم
بی صدا عاشقانه نقاشی می کنی 
و من در طنینِ آهنگِ قلبم 
تو را فریاد فریاد
بی صدا دوستت می دارم ...♡

 

 

‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌🍃♥️🍃

مُـهم ترین رازِ زندگی من 
دوست داشتنِ توست 
که به جز‌♡ #تو 
به هیچ احدالناسی 
نخواهم گفت ....♡

 
🍃♥️🍃

مهربونم ؛

می نویسم برای تویی 
که همیشه تنها ...
مخاطب خاص 
نوشته های منی 
برای تو که بخوانی 
که بدانی ...
دوست داشتنت 
در من بی انتهاست.

 

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی