دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دردنویس

يكشنبه, ۱۰ فروردين ۱۳۹۹، ۰۳:۲۳ ب.ظ

‏قدر موهای سفیدتون رو بدونید فقط اونا یادشونه که کجاها چی بهتون گذشته 

 

 

‏آدم که فراموش نمی کنه، فقط سعی می کنه دیگه به خاطرش نیاد!

 

 

 

 

ولی خیلی دیر میفهمی که داری تو وجود ادمای دیگه دنبال من میگردی و به هیچی نمیرسی...! 

 

 

 

 

-‏کاش فراموش کردن هم به راحتیه فراموش شدن بود!

 

 

 

 

 

همیشه وقتی دلتنگش میشم تبدیل به بداخلاق ترین و احمق ترین ادم روی زمین میشم!

 

 

 

به مامانم گفتم:
 عاشق شدم ولی اون نمیخواد منو!
گفت ولش کن...
گفتم خب نمیشه که
اینجوری اذیت میشم!!
گفت خب ببین 
اگه یه بار بمیری
 راحت تر از اینه که
هر روز بمیری!
ولش کردم...

 

 

 

 

🍂درون ڪوچہ‌ے قلبم... 
🍂چہ غمگینانہ... 
🍂 می‌پیچد... 
🍂صداے تو... 
🍂ڪہ میگفتے... 
🍂بہ جز تو... 
 🍂دل نمےبندم ...😔

 

 

دل آدم براے بہ دست آوردن ڪسے ڪہ دوستش داریم
هرروز تند تر از روز قبل برایش میزند
ولے اگر همان دل از ڪسے ڪ دوستش داریم بشڪند
هرروز با خود میگویدڪہ ڪاش هیچوقت نمیزد😔😭💔

 

 

 

#روزی گفتیم‎
#فقط مرگ می تونہ
#ما رو از هم دیگہ جدا کنہ
#مرگ دیر کرد و ما
#از هم دیگہ جدا شدیم...

 

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی