دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عاشقانه 5

سه شنبه, ۱۹ فروردين ۱۳۹۹، ۱۱:۲۴ ب.ظ

🌸🍃 🍃🌸

و از تمام جهان❣
سهم من #تـو باشی 😍💕❣💕

 

 

 

 

♥️
به قول خودت
من و تو نداریم که
پس همه تو مال من 


🌸🍃  🍃🌸
        

 

 

 

 

♥️
اشتیاقی 
که به دیدار تو دارد دل من 
دل من داند و من دانم و دل داند و من

🌸🍃  🍃🌸
          

 

 

 

بهتـرین جا بـراے زیـسـتَـــنــ❣
براے گــُـفـتَــنـــ❣
شِـــنــیـدَنــ❣
سُــرودَنــ❣
حتـے بـراے مُـردن❣
آغ‍ــوش #توس‍ــــت...

🌸🍃 🍃🌸
           

 

 

 

♥️
سیاسی‌تَرین اِتِفاق درَ مَن
لَب‌های توست
وَقتی می‌بـوسَمِت اِنقِلاب می‌شَود

🌸🍃  🍃🌸
            

 

 

 

If you truly love someone, being faithful is easy.

اگر واقعا عاشق کسی باشی، وفادار بودن آسونه 🌸💗

 

 

 

 

ʏᴏᴜ  ᴡɪʟʟ  ᴀʟᴡᴀʏs  ʙᴇ  ᴛʜᴇ  ᴍᴏsᴛ  ʙᴇᴀᴜᴛɪғᴜʟ  ᴘᴀʀᴛ  ᴏғ  ᴍʏ  sᴛᴏʀɪᴇs 🌱✨
تــ♡ـو همیشــه زیباتـریــن قسمــت
 از داستـان مــنـی نــفــسم໒🌸ᶫᵒᵛᵉᵧₒᵤഽ

 

 

 

💋کوتاهترین

💋شعر جهان
💋هم شده باشى


💋دیوانه ى

   💋دیوان بلند تو
             💋منم من.......♥️

 

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی