دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

عاشقانه 4

چهارشنبه, ۱۳ فروردين ۱۳۹۹، ۱۰:۵۲ ق.ظ

یک عده هستند که وقتی
کنارشان از عشق صحبت میکنی
میخندند و میگویند عشق؟! عشق دیگر چیست؟! مگر وجود دارد؟! جمع کنید این بساط را عشق کجا بود...
نگاه به خنده این آدم ها نکن،این خنده شان از هزار گریه بدتر است...
این ها جگرشان برای عشق سوخته که این طور از عشق میگویند
این آدم ها زمانی عاشق بودند ولی با چشمهای خودشان خیلی چیز ها دیدند،خیلی چیزها شنیدند و انگشت خود را در حلقشان کرده و هر چه عشق و احساس بود بالا آوردند...
از همان زمان متنفر شدند از عشق از محبت از هر چه احساس...
این ها یک روزی یک جایی باز هم عاشق میشوند ولی خدا میداند چقدر طول میکشد تا از ته دلشان بار دیگر به کسی اعتماد کنند...
‌─═┅✫✰🖤✰✫┅═─

 

 

 

تمام دلبستگی هایم را 
مرور کردم ..
حساب تو اما
از همه آدم ها جداست ..
اینـــجا؛ 
درست در نهادِ قلبــــــم
چیزی شبیه به یک احســـاسِ
بی بدیل فوران می کند ..
و من؛
در حیرتم که چگونه
یک قلب میتواند گنجایش 
این حجم از دوست داشتن را 
داشته باشد ..!!!
دوســـــت داشــتنت در من 
بی مانند اســت ...

 

 

 

 

[ یروز اگه یکی بهت میگه 
هیشکی اندازه من دوست نداشت
از من براش بگو :) ]

 

 

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی