دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

دهکده ی متن

پیام های عاشقانه،آموزنده و...

طبقه بندی موضوعی
آخرین مطالب

دلتنگی ها

دوشنبه, ۱۱ فروردين ۱۳۹۹، ۰۹:۱۲ ق.ظ

کاش اونی که من دوسش دارم می دونست دوست داشتنش برام  حدی نداره طوری که هر دبیر ریاضی بیاد نمی تونه حدشو پیدا کنه.

 

خواستم خودمو گول بزنم، همه ی خاطراتم رو انداختم ی گوشه ای و گفتم     فراموش,,,     یه چیزی ته قلبم خندید و گفت،، یادمه


سخت است ببازی تمام احساساتت را...     وهنوز نفهمیده باشی ڪه اصلا دوستت داشت؟!

 

چه دردی بیشترازاینکه تودردم رانمیدانی/به چشمم خیره میمانی نگاهم رانمیخوانی/به من گفتی چراسنگی؟چرااینگونه دلتنگی؟من ازدردتومیمیرم نگودیگرنمیدانی

 

 

.   دلتنگ که می شوی    دیگر انتظار معنا ندارد    یک نگاه کمی نامهربان    یک وازه کمی دور از انتظار    یک لحظه فاصله    می شکند .   دلتنگ که می شوی    دیگر انتظار معنا ندارد    یک نگاه کمی نامهربان    یک وازه کمی دور از انتظار    یک لحظه فاصله    می شکند بغضت را..

 

. میگویند:دنیا بی وفاست، اما... قدرش را بدانید!‏ من دنیای بی وفاتری هم داشته ام

 

ﺩﻝ ﺗﻨﮕﯽ ﻣﺜﻞ ﮐﻮﻓﺘﮕﯽ ﺗﺼﺎﺩﻓﻪ.... ﺍﻭﻟﺶ     ﺑﺪﻧﺖ ﮔﺮﻣﻪ ﺣﺎﻟﯿﺖ ﻧﯿﺴﺖ...     ﯾﻪ ﺩﻓﻌﻪ ﺩﺭﺩﺵ ﺷﺮﻭﻉ ﻣﯿﺸﻪ ﻭ ﺗﺎﺯﻩ     ﻣﯿﻔﻬﻤﯽ ﭼﯽ ﺑﻪ ﺳﺮﺕ ﺍﻭﻣﺪﻩ

  • Somayyeh Gholami

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی